Korjaamovertailu.fi  - autokorjaamoiden paikannus, arvostelut ja vertailu.
Lok

Korjaamovertailu.fi –palvelu laajenee — seuraavana vuorossa Viron autokorjaamot

Kirjoittanut: Henrik Harberg

Blog image

Korjaamovertailu.fi -palvelun kehitys on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. Syyskuun lanseerauksen jälkeen sivustolla on jo ylitetty 10 000 vierailun raja, mikä kannustaa meitä jatkamaan töitä avoimemman korjaamotoiminnan puolesta. Tuoreessa päivityksessä Korjaamovertailu.fi sai uuden ilmeen ja sivuston käyttöä helpotettiin monilla parannuksilla. Myös arvostelujen näkyvyyttä on lisätty ja toivommekin käyttäjien nyt jakavan rohkeasti omia kokemuksiaan autokorjaamoista.

Korjaamovertailu.fi ei kuitenkaan ole vielä valmis, vaan jatkuvan kehityksen alla. Parhaillaan luomme muun muassa chat-asiakaspalvelua ja lisäämme korjaamokantaan Viron autokorjaamoita, jolloin autoilijan arki helpottuu myös Suomenlahden etelärannalla.

Koko sivusto on perustettu autoilijoiden avuksi, joten kuluttajien palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Toivonkin, että kerrot mielipiteesi www.korjaamovertailu.fi -sivustosta ja autat meitä kehittämään palvelua. Miten sivustosta saisi helppokäyttöisemmän? Mitä voisi parantaa? Mitä palvelusta puuttuu? Kerro mielipiteesi sähköpostitse info@korjaamovertailu.fi tai Facebook-sivuillamme, saat itsellesi palkkioksi ilmaisen Makuuni 24h lahjakortin!

Henrik Harberg
henrik@korjaamovertailu.fi

Anna kommenttisi

Sinun täytyy kirjautua sisään vastataksesi. Kirjaudu sisään »

Sivusto on kehitysvaiheessa, auta kehityksessä!